My Heart

disini kau dan aku

terbiasa bersama
menjalani kasih sayang
bahagia kudenganmu

pernahkah kau menguntai
hari paling indah
ku ukir nama kita berdua
disini surga kita

bilakah kita mencintai yg lain
mungkin kah hati ini akan tegar
sebisa mungkin tak akan pernah
sayang ku akan hilang

if u love somebody
could we be this strong
i will fight to win
our love will conquer all
wouldn’t reach my love
even just one night
our love will stay in my heart
my heart

pernahkah kau menguntai
hari paling indah
ku ukir nama kita berdua
disini surga kita

bilakah kita mencintai yg lain
mungkin kah hati ini akan tegar
sebisa mungkin tak akan pernah
sayang ku akan hilang

bilakah kita mencintai yg lain
mungkin kah hati ini akan tegar
sebisa mungkin tak akan pernah
sayang ku akan hilang

8 Responses to My Heart

  1. farah says:

    best… boleh bagi bintang penuh…(5 bintang)

  2. aqira_kluang says:

    alar lagu ni biaser jer maner boleh bagi limer bintang bodaoh punyer org!!!!!!!!!!!!

  3. darlina says:

    AQIRA_KLUANG setiap org ada hak nak menilai..jika u tak setuju dgn pendapat FARAH sekalipun tak perlu nak kata orang bodoh,ok!!!

    “BUDI BAHASA BUDAYA KITA”

  4. r_zie says:

    ….suKe2 aTi Je Nk kUTuK LgU FaVerEt aKu!!!!!!!!!woi….kO pK kO BgUs sGt???

  5. areyu says:

    aku stuju sangat2 dgn pndapat farah tu..
    oi qira!!
    kalo hang jeles ckp jela…
    lagu tu untuk org yg ade hati dan perasaan je…
    so..jgn nk jeles..k

  6. syairah says:

    ape ni bodoh2 tak tahu puasa?

  7. mira says:

    utk pendapat aku la ek..lagu ni ntah ape2..gaye lg monyet..lagu perempuanku lg best..ni lagu jiwang ape kes!!menyampah lg ade la..acha la cm dak kecik..nirina lg cute dari acha dak kecik tue..yekk,,tolong ar,,

  8. Nur Syahirah(shasha,chacha) says:

    lagu my heart best tapi kadang2 jiwang seh….tapi skrg dh muak dngr lagu my heart….lagu baru untuk irwansyah ngn acha septriasa tk der ke..??
    korang nie mrh2 aper sal….biar org nk ckp aper….itu kn mulut diorg….take care….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: